ご依頼・ご相談について

本ホームページでは、当社への各種ご依頼・ご相談をお気軽にご登録いただけます。
金型に関するお困りごとは、なんでもご相談ください。

ご依頼・ご相談にかかる流れは下記の通りです。

①ご依頼・ご相談の登録

下記メニューのいずれかから、ご相談事項と面談ご希望情報を送付ください。
  • 発注の
    ご依頼
  • 研究開発の
    ご相談
  • リフォームの
    ご相談
  • 取材の
    ご依頼

  • ②お返事

    ご相談事項を社内でじっくり検討し、対応の可否について検討します。
    当社でお役に立てる場合は、面談実施に係るお返事をいたします。
    数営業日のお時間を頂戴します。

    ③面談

    面談を実施し、より詳細な内容についてお話を伺います。
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    2025.4.18

    【予兆点と線】が驚くほどわかる📶コーニシュ流📲

     

    【予兆点と線】が驚くほどわかる📶

     

    コーニシュ流予測管理は、IoTセンサーや品質データといった“点=デジタル”情報を起点に、その兆しを的確に捉えます。

    得られたデータを現場ミーティングや打ち合わせといった“線=コミュニケーション”でつなぐことで、単なる数値の羅列から「次に何をすべきか」がスムーズに可視化し、精緻に仮説行動化されるのです。

    これにより、初動対応が迅速化し、問題発生前の段階で改善策を共有・実践できるため、品質低下やライン停止のリスクを大幅に低減します。

    デジタルと人の対話を両輪として回す当社手法は、誰もが“何を見て、誰と話し、どう動くか”を直感的に理解できる、新時代の予測管理モデルです。

     

    ◎金型バンクは、当社の商標登録です

     

     

    You’ll be amazed at how well the predictive points and lines are understood 📶

     

    Corniche-style predictive management accurately captures the signs of problems by using “points” (digital) information such as IoT sensors and quality data as a starting point.

    By connecting the obtained data with “lines” (communication) such as on-site meetings and consultations, “what to do next” is smoothly visualized instead of a simple list of numbers, and precise hypothetical actions are taken.

    This speeds up initial responses and allows improvement measures to be shared and implemented before problems occur, significantly reducing the risk of quality deterioration and line stoppages.

    Our method, which revolves around digital and human dialogue, is a new-generation predictive management model that allows everyone to intuitively understand “what to see, who to talk to, and how to act.”

     

    ◎ Mold Bank is a registered trademark of our company.

     

     


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